დახურვა
სტილი
17.08.2022

ექიმი რეზიდენტი გიორგი ღოღობერიძე მოქალაქეებს წონაში კლებასთან დაკავშირებით რეკომენდაციებს აძლევს. მისი რჩევის თანახმად ამ რეკომენდაციების გათვალისწინებით წონაში არ მოიმატებთ და მცირედი ულუფების საშუალებით მარტივად დანაყრდებით.

უნდა მიიღოთ ცილებით მდიდარი საკვები: ლობიო, ბარდა, კვერცხი, ხორცი. ამ შემთხვევაში თქვენი კუჭი აღარ გამოიმუშავებს შიმშილის ჰორმონს.

2. ცელულოზით მდიდარი საკვები, როგორებიცაა ხილი, ბოსტნეული, მარცვლეული, რთულად მოსანელებელია, კუჭი მას ნელ-ნელა ინელებს. ასე რომ, თქვენ დიდი ხნის განმავლობაში არ მოგშივდებათ.

3. საკვები რაც შეიძლება ნელა მიირთვით. როდესაც იღებთ საკვებს ნელა და მცირე ლუკმებით, ის ასწრებს წვრილ ნაწლავამდე მისვლას და დანაყრების ჰორმონის გამომუშავებას.

4. უნდა მიიღოთ წყალი კვებამდე. 15 წუთით ადრე 2 ჭიქა წყალი საკმარისად შეავსებს კუჭს და საკვებისთვის ადგილი ნაკლებად დარჩება.

5. საკვების მზადების პროცესში თქვენი ცხვირი სუნის საშუალებით გაძლევთ შანსს, რომ დანაყრდეთ და საკვები ამ გზით მიიღოთ. შესაბამისად, მოგვიანებით ნაკლები რაოდენობის საჭმლის მიღება დაგჭირდებათ.

სტატიების ნახვა შეგიძლიათ რუბრიკაში "ყველა სტატია"


Copyright © 2020-2022 by Stily. All rights reserved
×